Samsung en Leo Burnett zetten de kroon op de tweede You Awards.

Woensdag 20 april 2016 — Samsung werkte net het sluitstuk af van de tweede editie van hun You Awards. Gedurende de maanden februari en maart lieten duizenden jongeren zich van hun beste kant zien op selfies, foto’s en in GIFs. Een professionele jury koos er 30 finalisten uit en via likes koos het grote publiek daar de 6 uiteindelijke winnaars uit.

Deze laatsten mochten zich een dag lang echte topmodellen voelen tijdens een professionele fotoshoot. Ze werden uitgebreid gemaquilleerd, gekapt en gestyled om te kunnen schitteren in de campagne voor de nieuwe Samsung Galaxy A.

Het resultaat zijn opvallende, modieuze beelden op bedjes van trendy emoji’s, een creatie van Leo Burnett. De fiere winnaars zijn te bewonderen op affiches en kunnen zichzelf via Boomerang-kaartjes nog meer in de kijker werken. Bovendien zijn ze nu de trotse eigenaars van een gloednieuwe, gepersonaliseerde Samsung Galaxy A.

CREDITS ‘YOU AWARDS’ – Winner Campaign

Client : Samsung Belgium
Contacts : Griet Brantegem, Nathalie Demeulemeester, Dieter Reyntjens, Joris Van Aken
Agency : Leo Burnett Brussels