Keytrade Bank kiest Leo Burnett Brussels als communicatiepartner.

Maandag 24 september 2012 — Samenwerking gestart, eerste campagne najaar 2012
Leo Burnett Brussels wordt de nieuwe communicatiepartner van Keytrade Bank, de belangrijkste Belgische internetbank (ook actief in Nederland, Zwitserland en Luxemburg) en marktleider inzake online transacties. Leo Burnett Brussels focust zich op de strategische zijde van de communicatie en positionering en mediacampagnes en werkt ook aan de creatie en implementatie van acties.

Na competitie tussen 4 bureaus, heeft Keytrade Bank gekozen voor Leo Burnett Brussels als nieuwe communicatiepartner. De keuze werd gemaakt op basis van een analyse, strategische aanbeveling en een campagnevoorstel. Ondertussen is de samenwerking gestart en ontwikkelt Leo Burnett Brussels de eerste ideeën en acties.

Over Keytrade Bank

Keytrade Bank richt zich op particulieren met een andere kijk op de bankwereld. Deze succesvolle strategie liet Keytrade Bank toe om zijn klantenbasis te verdubbelen en de awards Best Broker en Best Bank van het financieel magazine Trends/Moneytalk in ontvangst te nemen. Keytrade Bank biedt, via zijn uniek platform www.keytradebank.com, een geïntegreerd aanbod van online beurs- en bankdiensten aan bijzonder scherpe tarieven.

Keytrade is ontstaan uit VMS-Keytrade, de eerst Belgische online beleggingssite sinds 1998. In 2002, verwierf VMS-Keytrade het bankstatuut door de overname van RealBank en veranderde de naam in Keytrade Bank. Keytrade Bank is vandaag actief in België, Nederland, Luxemburg en Zwitserland.

Over Leo Burnett Brussels

Leo Burnett Brussels wordt sinds oktober 2008 geleid door Managing Director Barbara Vangheluwe. Het bureau telt vandaag een 40-tal medewerkers en is gevestigd in het Flageygebouw in Elsene. Begin 2012 werden Creative Directors Tom Loockx en Jorrit Hermans uitgeroepen tot Belgian Creatives of the Year. Daarnaast won het bureau deze zomer 3 Lions op het Cannes Lions reclamefestival. Leo Burnett Brussels laat zich opmerken met lokaal relevante campagnes voor grote merken als P&G, Fiat, Jeep, Heinz, Ixina en Samsung.